יעלון: "להב"ה לא ימנים, הם גזענים"

שלמה בן יוסף 1 Comment on יעלון: "להב"ה לא ימנים, הם גזענים"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון התיחס ברשת החברתית לגבי פנייתו אתמול לבדוק האם אפשר להוציא את ארגון להב"ה מחוץ לחוק.

"אכן, כפי שפורסם אמש בערוץ 2, פניתי לגורמים המשפטיים במערכת הביטחון ובשירות הביטחון הכללי כדי שיבחנו האם ניתן להגדיר את ארגון להב"ה כהתאחדות בלתי מותרת. עשיתי זאת, כי אסור לנו כמדינה להרשות תופעות גזעניות המסכנות באופן ממשי את מרקם החיים כאן. עשיתי זאת, כי אנו חייבים להיאבק בכל דרך בניסיונות להפלות בין בני אדם רק בשל גזעם, צבעם, מינם או העדפת המינית.

"מי שמפיץ שנאה בדרכים כאלו ואחרות כלפי המיעוט הערבי בפרט וכלפי כל מי ששונה בכלל – הוא מסוכן לחברה הישראלית רבת הגוונים, ואינו מייצג את הערכים היהודיים עליהם גדלנו ולאורם חובתנו להוביל את מדינת ישראל.

"חברי ארגון להב"ה מכונים בטעות 'ימין קיצוני'. הם לא מייצגים בעיניי שום ימין, לפחות לא הימין שאני מכיר. הם פשוט מייצגים תופעה חשוכה ומסוכנת שאין לה קשר לימין השפוי, שומר החוק והליברלי. כולנו, אנשי ימין ושמאל מכל הגוונים, חייבים להתאחד נגד תופעות מסוכנות שכאלו, ולהילחם בהן בחורמה בכל דרך שהחוק מתיר לנו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אם בוגי קורא לאירגון להב״ה שנלחם בהתבוללת גזענים אז הוא נקרא אנטישמי. בושה וחרפה ששר במדינת ישראל קורא לאלו הנלחמים בנישואי תערובת שכבר אמרו אנשים חכמים שהיום זה ממש שואה שקטה ההתבוללות גורמת לאחוזים גדולים מהעם היהודי להיעלם